پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید مدیران و مربیان پرورشی ناحیه چهار اداره آموزش و پرورش مشهد از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

در راستای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت رقم خورد؛

بازدید مدیران و مربیان پرورشی ناحیه چهار اداره آموزش و پرورش مشهد از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/12/14

پارک علم و فناور خراسان در راستای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و تحقق طرح منش میزبان مدیران و مربیان پرورشی ناحیه چهار اداره آموزش و پرورش مشهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با هدف مردمی‌سازی فناوری، گروهی از مدیران و مربیان پرورشی ناحیه چهار اداره آموزش و پرورش مشهد از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

در این بازدید سیداحسان سیدکشمیری، مسئول پیگیری حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی بازدیدهای دانشجویی و دانش‌آموزی، محمود سعیدی مقدم، مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل و محمد زارعی، مدیر پردیس فناوری‌های انرژی پارک علم و فناوری خراسان به معرفی رسالت پارک‌های علم و فناوری و ارائه قوانین دانش‌بنیان و همچنین توضیح پیرامون خدمات پارک علم و فناوری خراسان جهت ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان پرداختند.

همچنین در ادامه محمدرضا هاتف، مدیرعامل شرکت آهار، به انتقال تجربه از موفقیت‌های خود پرداخت و در راستای ایجاد انگیزه برای جوانان و نوجوان کتاب به توان هایتک را معرفی کرد.

«به توان هایتک»؛ روایتی است از تأسیس و پیشرفت‌های غرورانگیز شرکت دانش‌بنیان «آهار». مهندسان جوان این شرکت، به‌ویژه در تنگاهای وابستگی و تحریم که بخش‌های مهمی از صنعت برق و انرژی کشور با بن‌بست و بحران مواجه شده بود، با دانش، همت و نوآوری‌هایشان، کشور را به سلامت از این مسیر عبور دادند.

شایان ذکر است در این رویداد بازدیدکنندگان ضمن حضور در شرکت‌های احیا درمان پیشرفته، سامانه‌های دقیق نوین افراز، بهپویان امین منتظر، پیمان خطوط شرق و خدمات نیروگاهی آهار شرق با محصولات و دستاوردهای این شرکت‌ها آشنا شدند.

دانلود پیوست خبر سید احسان کشمیری سید احسان کشمیری میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.